تبليغات X
صرافی
چاپ مقاله jcr
مدل مانتو
بلیط اتوبوس
پروفايل كاربر
نام :
سن :
جنسیت : عدم نمايش جنسيت
وضعیت تاهل : عدم نمايش وضعيت تاهل
تاریخ ثبت نام :
اخرین ورود : - در ساعت
ادرس سایت :
شناسه یاهو :


تاريخ : 30 بهمن 1396 | 19:15 | نویسنده : adorama | بازدید : 277

نمایندگی مرکزی تعمیر کولر گازی | خدمات تعمیرات کولر گازی

­

با سلام همانطور که می دانید نمایندگی های بسیار فراوانی در زمینه تعمیر کولر گازی وجود دارد و این امر باعث رقابت بسیار شدید در بین مراکز معتبر به وجود آید و ما نیز برای رضایت مشتریان خود خدمات مناسبی را در نظر گرفته ایم و بخشی از آن را برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد. تعمیر کولر گازی اجنرال نیاز به تخصص بسیار زیادی دارد زیرا قطعات آن بسیار حساس می باشد وخب این دلیل بر بی کیفیتی نمی باشد برند اجنرال جزو برترین و بهترین برند های موجود در جهات و ایران است زیرا این برند سالها است دارد کولر گازی تولید می کند و این کار باعث شده است شناخته شده باشد و کیفیت قطعات خود را همیشه بالا نگه دارد و ما این کولر را نیز تایید می نماییم. شاید سوالاتی درباره نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال برایتان به وجود آید که آن هم برای قیمت ها می باشد و یا تضمین های پس از تعمیرات کولر گازی و باید به شما عزیزان بگوییم که برند های مختلفی را تعمیر می کنیم و یکسال قطعات تعمیر شده و یا تعویض شده را گارانتی می نماییم. این امر باعث شده است تا اعتماد مشتریان زیاد تر شود. اگر شما به دنبال تعمیرکار کولر می گردید باید بدانید ما در خدمت شما عزیزان هستیم و با قیمت های فوق العاده پایین در قبال کیفیت کار بسیار بالا بر آن هستیم تا رضایت شما بیشتر شود. ما برای تعمیر کولر گازی مدیا بصورت شبانه روزی در سراسر تهران آماده همکاری با شما عزیزان بوده و شما می توانید با ما تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات کولر گازی

نمایندگی تعمیرات کولر گازی همیشه به دنبال رضایت مشتریان خود بوده است و با قیمت های مناسب سعی بر حل مشکلات شما داشته است. در سال های گذشته افراد زیادی در این زمینه وجود داشته اند و خب اقدام به تعمیرات کولر می کردند و این افراد بدون هیچ مجوزی این کار را می کردند و به عبارتی کلاه مشتریان را برمی داشتند زیرا قیمت های بسیار زیادی با شیرین زبانی های خواص خودشان به مشتری ها می دادند. اما در نمایندگی ها با سرویس کولرگازی تا چند ماه گارانتی تعمیرات می دهند به معنای ان است که پس از سرویس کولرگازی کولر شما اگر بازخراب شود به صورت ­کاملا رایگان اقدام به تعمیرات دوباره کولر می کنند. بدون دریافت هزینه ای.سرویس کولر گازی خود را می توانید به سرما سیستم بسپارید. زیرا نمایندگی سرما سیستم با داشتن نیرو های باسابقه و اموزش دیده خود به راحتی تمام کولرگازی هارا تعمیر و اقدام به سرویس کولر گازی می کند.ما پیشنهاد می کنیم به نمایندگی ما مراجعه کنید و مشاهده فرمایید که برای تعمیرات کولر گازی و یا تعمیر کولر گازی فنی کاران نیو چگونه اقدام به تعمیر می کنند. البته برای سرویس کولر گازی در محلتان انجام پذیر است و نیازی نیست مجدد کولر به تعمیرگاه ­های معتبر کولر گازی اورده شوند.تعمیر کولر گازی در نمایندگی نیو در کم ترین زمان ممکن انجام می شود. قیمت های مناسب و کیفیت کار بالا یکی از ویژگی های ما می باشد.خدمات تعمیرکولرگازی و سرویس کولر گازی در تمامی شهرستان های استان تهران. انتخاب با شما عزیزان است و شما می توانید با تصمیم های خوب خود نمایندگی مد نظر را انتخاب نمایید.





امتیاز : 3


طبقه بندی: ،
,


آیا امکان جریمه سایت بدلیل محتوای تکراری وجود دارد؟

آشنایی با مفهوم محتوای تکراری و تاثیر آن در سئو

محتوای تکراری­چیست؟ ایا مجاز به استفاده از محتوای تکراری در سایتمان هستیم؟ اگر چنین کاری کردیم چه نکاتی را میبایست رعایت کنیم؟ در ادامه به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

یکی از مواردی که در طراحی وب سایت همیشه در حال تغییر و غیر قابل درک می باشد، SEO یا بهینه سازی موتور های جستجو است.برای اینکه بتوانید اطلاعاتی درباره سرعت تغییر رتبه بندی موتور های جستجو و اینکه چه معیار هایی برای SEO وب سایت مضر یا مفید کسب کنید، بعضا با اطلاعات نادرست و گیج کننده ای مواجه خواهید شد. یکی از این موضوعاتی که مورد بحث و جای ابهام بسیاری دارد، مساله ی اثر محتوای تکراری بر روی سئو می باشد.

­

گوگل برای بر طرف کردن پیچدگی محتوای تکراری سعی کرده در یک ویدئو توضیح دهد. این ویدئو که به صورت شخصی منتشر شده، محتوای تکراری را کامل توضیح می دهد و نحوه برخورد گوگل با محتوای تکراری را برای همه روشن می سازد. درابتدای این فیلم یک بخش مهمی گفته شده است :

” مهمترین چیزی که می خواهم برای همیشه آن را پایان دهم، افسانه مجازات وب سایت هایی که محتوای تکراری تولید می کنند. وب مستر ها بعد از اینکه محتوای تکراری بر روی وب سایت خود منتشر ساختند، نگرانند گوگل آنها را مجازات کند ولی این در حالی است که گوگل هیچ مجازاتی برای محتوای تکراری ندارد.”

پس تکلیف مجازات برای محتوای تکراری مشخص شد.

برای این بخش از ویدئو، منتشر کننده ی فیلم توضیحی در وبلاگ خود ارائه کرده است:

“برای محتوای تکراری، مجازاتی وجود ندارد”

این گفته ها ویدئو باعث شده، بسیاری از افراد تولید کننده ی محتوا، ایجاد یک محتوای تکراری برای وب سایت خود را جدی نگیرند که البته این حرکت اصلا درست نیست! با اینکه برای محتوای تکراری هیچ جریمه ای وجود ندارد ولی همچنان گوگل محتوای تکراری را یکی از معیار های بد برای SEO­ وب سایت می داند. در این مقاله نگاهی به علت های پیدایش محتوای تکراری و همچنین عکس العملی که در برابر محتوا می توان نشان داد، حرف خواهیم زد.

­در اصل محتوای تکراری چیست؟

­

­

در ابتدا بیایید منظورمان از “محتوای تکراری” را روشن کنیم. در یک تعریف ساده ، محتوای تکراری به این معناست که محتوای وب سایت شما، منحصر به فرد نیست. ممکن است محتوایی باشد که در بخش دیگری از وب سایت خودتان از آن استفاده کرده اید، ­ممکن است محتوایی باشد که شما از وب سایت دیگری گرفته و در سایت خود منتشر کرده اید و یا برعکس ، سایت دیگری محتوای سایت شما را منتشر کرده است!

نخست اجازه دهید تا تعریف ساده ای از محتوای تکراری داشته باشیم. محتوای ساده به این معنی است که محتوای تولید شده در وب سایت شما منحصر به فرد نیست. محتوای منحصر به فرد می تواند با استفاده یک محتوا در دو محل متفاوت از وب سایت و یا اینکه محتوا را از وب سایت های دیگر بگیرید و منتشر کنید و یا محتوای شما در وب سایت دیگری منتشر شود، نقض شده باشد.

محتوای تکراری

­

در چه شرایطی محتوای تکراری مخرب است؟

یکی از روش های ساده برای تشخیص ابنکه محتوای تکراری برای وب سایت شما مضر است یا نه، این است که از خود بپرسید که چرا این محتوای تکراری را منتشر می سازید؟ اگر هدف شما از کپی فقط نیاز های شخصی باشد و نفعی برای بازدید کنندگان نداشته باشد ( برای مثال نیاز به بهتر دیده شدن دارید یا می خواهید وب سایت خود را در موتور های جستجو بالا ببرید و یا اینکه نتایج جستجو را تغییر دهید)، اصلا نباید این کار انجام دهید.

محتوای تکراری

موتور جستجوی گوگل در مقاله ی خود درباره ی ” محتوای تکراری” به طور مشخخص بیان می کند:

“یافته شدن محتوای تکراری در وب سایتی، هیچ دلیلی برای اقدام بر علیه آن وب سایت نمی باشد مگر تشخیص داده شود از منتشر سازی محتوای تکراری هدفی فریبکارانه و دستکاری نتایج گوگل داشته باشد.”

اگر چنانچه گوگل تشخیص دهد شما در تلاشید تا نتایج جستجو را مطابق با میل خود تغییر دهید، بر علیه وب سایت شما دست به اقدام می زند و شما را از نتایج جستجو به طور کامل حذف می کند. این اقدامات اغلب در ذیل لیست سیاه انجام شده و همه ی کارهایی که برای سئوی وب سایت انجام داده اید را از بین می برد. در این حالت همه ی محتوا های تکراری به اسم اسپم (هرزنامه) شناخته می شودو این اسپم ها دلیل قانع کننده ای برای گوگل می باشد تا وب سایت شما را ازنتایج موتور جستجو حذف نماید.

اگر از کپی کردن محتوا یا همان محتوای تکراری، هدفی به غیر از دستکاری نتایج نیز داشته باشید، باز هم این عمل می تواند برای وب سایت شما مضر باشد.

شرکت هایی که موتور جستجو برای کاربران ارائه کرده اند، در واقع در نظر دارند به استفاده کننده گان خود نتایجی با دسته بندی های متفاوت ارائه دهند نه اینکه ده ها یا حتی صد ها صفحه ی مشابه که محتوای یکانی هم دارند، در عوض جستجوی کاربر به نمایش بگذارند. برای مقابله با محتوای تکراری، اغلب موتور های جسجو متنی شبیه جمله ی زیر برای کاربران خود نمایش می دهند:

“برای اینکه نتایج مناسبی برای شما نشان دهیم، بسیاری از صفحات که به هم شباهت زیادی دارند، حذف شده اند”

البته نتایج شبیه به هم که اکثرا متعلق به وب سایت های با محتوای تکراری هستند در لینکی به نام لینک های فرعی توسط موتور های جسجو به نمایش گذاشته می شوند که اکثر کاربر های از کلیک بر روی همچین لینک هایی خود داری می کنند. پس آرزو هایی که برای وب سایت خود با نگارش محتوای تکراری داشته اید به باد رفته، و رتبه ی خود را از دست می دهید.

برای مثال اگر مقاله را در یک وب سایت نگارش کرده باشید و ماه بعد بخواهید همین مقاله را در یک وب سایت دیگر منتشر کنید، سایت دوم احتمالا در جستجوی کاربران به عنوان لینک های فرعی به نمایش گذاشته شود.

برای دقیق روشن شدن موضوع باید اضافه کنیم که، این اقدامات گوگل در واقع مجازات نیست بلکه قدردانی از وب سایتی هست که برای اولین بار را منتشر ساخته است. در واقع گوگل وب سایت اولی که محتوا را منتشر کرده، به عنوان مالک محتوا می شناسد . و یک کاربر تمایلی ندارد یک محتوا را در دو محل یکسان بخواند، از این رو گوگل وب سایت اولی را برای کاربر پیشنهاد می دهد پس بدین صورت سایت دوم از نظر کاربر پنهان شده و د نتایج جستجو بالا نمی آید!

چه زمانی استفاده ازمحتوای تکراری مجاز است؟

شایع ترین نوع محتوای تکراری ناشی از پیوند های اضافی (لینک ها) در یک وب سایت است. به عنوان مثال سه لینک زیر دقیقا به یک صفحه مشخص از یک سایت درباره موضوع طراحی سایت اشاره دارند .

یکی از رایج ترین محتوا های تکراری بر اثر لینک های اضافی در یک وب سایت می باشد. برای مثال لینک های زیر دقیقا به یک صفحه اشاره می کند.

موتور های جستجو در واکنش به دو تا لینک بالا می توانند هر دو آدس را جداگانه در نتایج جستجو نمایش دهند در نتیجه ۲ صفحه مشابه را نمایش داده اند ولی از نظر موتور های جستجو این لینک ها در واقع دو روش متفاوت برای دسرسی به یک صفحه می باشند! در اکثر مواقع موتور های جستجو این نوع محتوای تکراری را تصادفی در نظر گرفته و بهترین عنوان را برای جستجوی کاربر نمایش می دهند.

یک نوع دیگری از محتوای تکراری زمانی اتفاق می افتد که شما از وب سایت خود در نسخه های خاص نیز نمایش داده باشید. برای مثال برای وب سایت خود، نسخه موبایلی نیز راه اندازی کرده اید، در این صورت نیز محتوای تکراری ایجاد می شود. اما در واقع این نوع محتوای تکراری یک هدف مشخصی را برای بازدیدکننده در پی دارد در نتیجه هیچ مشگل مجازاتی از طرف گوگل برای شما در پی نخواهد داشت. البته احتمال دارد این صفحات در بخش نتایج لینک های فرعی موتور های جستجو به نمایش در آیند ولی اگر چنانچه کاربر در واژه ی جستجویی خود کلمه ی موبایل را نیز بنوید، حتما نسخه موبایلی وب سایت شما به نمایش در می آید. به این دلیل است که داشتن طراحی نسخه های متفاوت برای وب سایت شما می تواند مفید باشد. کاربر در این صورت وب سایت شما در دستگاه متفاوت درست مشاهده خواهد کردو گوگل نیز بر حسب خواسته ی کاربر، وب سایت شما را به آن شخص به نمایش خواهد گذاشت.

چه کارهایی درباره محتوای تکراری می توان انجام داد؟

نخستین حرکتی که باید بکنید این است که به هیچ عنوان محتوای تکراری ایجاد نکنید. اما زمانی که محتوای شما تکراری است برای اینکه از آسیب های احتمالی بکاهید، رعایت چند نکته ی پایین خالی از لطف نیست:

  • استفاده از روش انتقال اتوماتیک: روش انتقال اتوماتیک به موتور جستجوی گوگل می گوید که این صفحه به طور دائم منتقل شده است پس گوگل نیز همه ی لینک های فبلی را حذف کرده­ و با لینک جدید جایگزین می کند.
  • برای اینکه به وب سایتی دسرسی داشته باشید از یک لینک ثابت استفاده کنید: در قسمت های بالایی دیدید که دو روش برای دسرسی به وب سایت لینکدونی وجود داشت، اما برای اینکه به موتور های جستجو کمکی کرده باشید، یکی از آنها را انتخاب کرده و همیشه از آن استفاده کنید. اگر برای مثال شما از­https://linkdon.ir استفاده کنید، موتور جستجو این صفحه را برای نمایش جستجو ها انتخاب می کند.
  • تکرار بیش از حد را فراموش کنید. برای مثال اگر صفحاتی دارید که یک مجموعه محتوا های تکراری را با خود یدک می کشند، بهتر است آنها را به صفحات جداگانه انتقال داده و از صفحه ی اصلی به آنها لینک بدهید.
  • صفحه هایی که محتوا های مشابه دارند را بسط بدهید. اگر در وب سایت خود چندین صفحه مشابه هم دارید، برای مثال وب سایت مسافرتی با یکسری اطلاعات محدود به شهر ها را باید با محتوا های منحصر به فرد گشترش دهید. اگر قادر به چنین امری نیستید، حتما این صفحه ها را با هم ترکیب کرده و یک صفحه داشته باشد.
  • درصدد ایجاد محتوا بی همتا باشید: اگر چنانچه یک وب سایت وابسته به یک سایت اصلی را اداره کنید، بسیار وسوسه خواهید شد تا محصولات وب سایت اصلی را در وب سایت خود نشر بدهید. ولی این حرکت از نظر موتور های جستجو بسیار بی ارزش می باشد و در نتایج جستجو ها کاربران به وب سایت اصلی هدایت خواهد شد. در مقابل این حرکت در واقع شم ابا تولید محتوا های منحصر به فرد از موتور جستجو رتبه ی به مراتب بهتری خواهید گرفت.محتوای تکراری
  • شما می توانید از کد­ rel = canonical بهره ببرید: این کد در واقع یک لینک ارتباطی فوق العاده قوی می باشد که گوگل و حتی سایر موتور های جستجو برای تعریف نسخه ی ترجیحی محتوا از آن استفاده می کنند. با این روش در واقع شما به گوگل اعلام می کنید، صفحه ی اصلی من همین صفحه می باشد. در نتیجه اگ چنانچه وب سایت دیگری هم از محتوای شما کپی کردند، در نتایج مخفی نمایش داده می شوند.




امتیاز : 3


طبقه بندی: ،
,


سئوی حرفه ای کرج و بهینه سازی حرفه ای برای این شهر شامل چه مواردی است؟

شاید بهتر باشد در ابتدا با مفهوم­بهینه سازی و­ سئو کرج­آشنا شویم. ما در­وینتو به عنوان یکی از قدیمیترین مجموعه ای هایی که در زمینه سئو فعال است، همواره سعی کردیم که به مشتریان خود خدماتی را پیشنهاد دهیم که برای آنها مفید است، گرچه راه های کوتاه تری نیز در سئو وجود دارد که احتمال­شکست­آن در آینده بسیار بالاست .­با وجود آن که یک­شرکت خصوصی مانند­وینتو نمی تواند به تنهایی فرهنگ جامعه را تغییر دهد اما بسیار خوشحالیم­ که در سالهایی که فعالیت می کنیم، توانسته ایم نقشی در بهبود فرهنگ سئو در ایران و تغییر نگرش جامعه به سئو داشته باشیم.

ما در وینتو قبل از هر چیز مسیر درست حرک را به شما می آموزیم.­ چیزی که وینتو به تجره آموخته است این است که، هدف مناسبی برای سئو مشخص نمی شود و همین موضوع در نهایت باعث نارضایتی مشتری خواهد شد. به عنوان مثال سایتی که در زمینه فروش لوازم خانگی فعالیت می کند تمایل دارد که در عبارت “آشپزخانه” در گوگل رتبه کسب کند و برای این عبارت به دنبال استعلام­قیمت سئو­است. وظیفه ما به عنوان یک تیم سئو کاری و­هر سئو کار حرفه ای­این است که به مشتری خود توضیح دهد که چه کاری برای او خوب است و نتیجه مناسب ایجاد می کند و چه کاری نتیجه ندارد. هدف گذاری صحیح و اصولی در سئو می تواند کمک بسیار زیادی به شما در جهت بهبود و رشد کسب و کاری که دارید بکند. در اینجا­بیشتر با این موضوع خواهیم پرداخت. پس با وینتو همراه باشید.

­

تعریف سئو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو

توضیحات تکمیلی درباره تعریف سئو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو

سئو چیست

سئو­یعنی تولید کردن صفحات وبی که برای موتورهای جستجو جالب و فریبنده هستند. (­SEO­) مخفف عبارت Search Engine Optimization است. به معنی بهینه سازی موتورهای جستجو !؟

تلفظ رایج و ناصحیح این عبارت سئو است و تلفظ صحیح آن اس ایی او میباشد.

از طرفی سئو یعنی به کار بردن روش ها و تکنیکهایی که باعث میشوند امتیاز یک صفحه وب جهت نمایش در نتایج نخست موتورهای جستجو افزایش یابد. به عبارت دیگر لینک صفحه و یا صفحاتی از وب سایت شما در صدر نتایج یک جستجو در ازاء کلمات خاصی ( کلمات کلیدی مرتبط با سایت ، خدمات و یا محصولات ) قرار گیرد . اینکه امتیازبندی چگونه و بر چه اساسی انجام میشود خارج از موضوع این مطلب است ولی اهمیت سئو یه این سبب است که اکثر کاربران اینترنت جهت دسترسی به خدمات و محصولات مورد نیاز خود از موتورهای جستجو استفاده میکنند و اهمیت سئو دوچندان خواهد شد وقتی بدانیم که اکثر مردم تنها به صفحه ی اول نتایج جستجـو توجه میکنند . به طور خلاصه

­

گذشته سئو و بهینه سازی سایت

توضیحاتی مختصر درباره تاریخچه SEO و بهینه سازی سایت

کمی درباره تاریخچه SEO و بهینه سازی سایت

سئو (SEO) اگر چه موضوعی است که برای بسیاری از مردم جدید به نظر می رسد سبقه تاریخی بسیار طولانی دارد. بهینه سازی برای موتورهای جستجو جریانی سیال در جهان اینترنت بوده است و ریشه های آن به اوایل دهه نود میلادی باز می گردد. اگر چه ظاهر سئو (SEO) در سال 2012 تفاوت فاحشی با اویل ظهور آن در اینترنت دارد اما تغییرات بهینه سازی برای موتورهای جستجو به راحتی قابل پیگیری است. در ابتدا تمام عملیاتی که مدیران وب سایت ها ملزم به انجام آن بودند، ارسال آدرس صفحه( یا URL)به موتورهای جستجو بود که در نهایت یک عنکبوت یا بات جهت خزش آن صفحه توسط موتور جستجو عملیات خزش و ایندکس شدن صفحات را انجام می داد. ولی به مرور رقابلت ها افزایش پیدا کرد و تلاش صرف تعریف بهتر محتوا برای عنکبوت های متورهای جستجو شد.

­مختصری در تاریخ سئو (SEO)

  • 1995 – یاهو وب دایرکتوری خودش را راه اندازی کرد.
  • 1998- گوگل راه اندازی شد، دی موز نیز در همان سال روی کار آمد.
  • 2000- یاهو آلتاویستا را رهاکرده و به جای آن از الگوریتم گوگل تبعیت کرد.
  • 2001-­ رتبه صفحه به کاربران از طریق منوی ابزار نشان داده شد.
  • 2005- تگ­NoFollow­معرفی شد.
  • 2009- گوگل الگوریتم کافئین را معرفی کرد که وظیفه اصلی در سئو(SEO) را بر عهده دارد.
  • 2011- الگوریتم پاندا به روز شد. این یک گام اساسی در تاریخ سئو (SEO) است.
  • 24 آپریل 2012- الگوریتم پنگوئن به روز شد.
  • 27 سپتامبر 2012- ای ام دی به روز شد. ( این واژه مخفف تطابق دقیق با دامنه است.)
  • 4 اکتبر 2012-­ 65 بسته اجرایی

­

وظایف موتور های جستجو

موتور های جستجو به چه صورت کار می کنند؟

موتورهای جستجو در واقع وب سایت هایی هستند که طراحی شده اند تا به مردم در یافتن محتوای مورد نظرشان کمک کنند. اینکه موتورهای جستجو چگونه کار می کنند در مورد هر کدام کمی ممکن است متفاوت باشد.

موتورهای جستجو بطور کلی­سه وظیفه برای خود قایل هستند :

1- جستجوی اینترنت، یا بخشی از آن بر اساس کلمات با اهمیت
2- فهرست کردن (Index) کلماتی که یافته اند و اینکه در کجا این کلمات یافت شده اند.
3- کمک به کاربران برای یافتن محتوای مورد نظرشان با استفاده از جستجوی یک یا چند کلمه

­

همانطور که گفتیم موتورهای جستجوگر، صفحات وب را به وسیله نرم افزار گردش کننده یا به اسم عامیانه خزندگی (عنکبوت) می یابد و لیست می کنند. طراحی سایت مناسب برای سئو، علاوه بر اینکه طبقه بندی محتوایی مناسبی باید داشته باشد، باید برای موتورهای جستجو قابل خزش باشد و سرعت لود مناسبی داشته باشد، همچنین پارامترهای تجربه کاربری بر روی دسکتاپ و موبایل را به صورت کامل رعایت کرده باشد.

خب با توجه به توضیحاتی که درباره سئو و روش های رفتاری موتورهای جستجو دادیم پرسشی در اینجا مطرح میشود.

­

سئو و بهینه سازی حرفه ای سایت کرج

سئو حرفه ای سایت کرج چیست؟

با توجه به توضیحاتی که دادیم میدانید که سئو که از کلمه انگلیسی SEO و کوتاه شده عبارت (search engine optimization) است به معنای بهینه سازی موتور جستجو می باشد. این یک تعریف کلی میباشد . با این وجود وینتو با تخصصی که در عبارات مختص کرج و­سئوی حرفه ای سایت کرج­دارد،­ میتواند در تولید محتوا و سئو مناسب برای کسانیکه دوست دارند در­کلمات کلیدی کرج­رتبه های بالاتری داشته باشند بخوبی شما را یاری کند. ما در­طراحی سایت کرج­بخوبی این موارد را رعایت میکنیم. تلاش ما همیشه این است که تولید کردن صفحات اینترنتی که برای موتورهای جستجو جذاب بوده و با امنیت و اطمینان از اینکه سایت شما به نحوه در خور و پسندیده ای مکان خود را در موتور های جستجو مخصوصا در بین رقبای کرج پیدا کرده است. در این شکل سایت به روش درستی با موتورهای جستجوکننده اینترنت تعامل پیدا کرده است. به روز و بهینه کردن صفحات وب و اینکه در نتایج یک موتور جستجوی بزرگ مانند گوگل بیشترین امتیاز را داشته باشند نیز از پارامترهای موثر در سئو حرفه ای است. اهمیت این موضوع از آنجا ناشی می شود که اکثر مردم از موتورهای جستجو برای رسیدن به مطلب یا محصول مورد نظر خود استفاده می کنند و می توان گفت سئو به مهندسی معکوس الگوریتم های رتبه بندی موتورهای جستجوگر گفته می شود با مهندسی معکوس فاکتورهای رتبه بندی مشخص می شوند و با رعایت این فاکتورها باعث افزایش رتبه سایت و حتی رسیدن به رتبه نخست نتایج جستجو می شود.

در اینجا میبایست یاد آوری کنیم که در­طراحی فروشگاه های اینترنتی کرج­نیز رعایت سئو اهمیت دو چندان دارد.

در فرآیند سئو حرفه ای، هدف گذاری صحیح بر اساس کلمات کلیدی که مخاطب هدف به دنبال آنها جستجو انجام می دهد و ایجاد صفحات فرود با محتوای غنی و همچنین بهبود فرآیندهایی مانند تجربه کاربری و نرخ تبدیل از اهمیت ویژه ای برخوردار است. یک سئو کار حرفه ای همواره می داند که سئو بخشی مجزا از محتوا، طراحی سایت، بازاریابی، برندسازی و فرآیند فروش و جذب مخاطب نیست و بنابراین تمام فرآیندها و روندهای کاری سایت را مدنظر قرار می دهد تا بتواند بهترین نتیجه ممکن را بدست آورد.

­

مراحل دقیق سئو حرفه ای ،آنالیز سایت

مراحل سئو حرفه ای ،آنالیز سایت

به طور خلاصه مراحل سئو حرفه ای سایت کرج­ شامل موارد زیر است:

  • هدف گذاری، تحلیل و مشخص نمودن ساختار سایت از نظر معماری و محتوا
    طراحی سایت بر اساس اولویت های مشخص شده در سئوی محلی
    بررسی و تحلیل وضعیت سایت
    بررسی و تحلیل وضعیت رقبا
    تنظیمات سئو GWMTوآمار سایت
    بررسی خطاهای سایت و کدهای HTMLتحلیل و آنالیز کلمات کلیدی
    اصلاح ساختار و معماری سایت بر اساس کلمه های کلیدی
    بهبود کدهای خروجی و افزایش سرعت سایت
    بهینه سازی سئو داخلی، محتوای مرتبط
    افزودن تصویر گوگل و Rich snippets
    ایجاد لینک موثر مرتبط با کلمات مختص کرج
    افزایش نرخ تبدیل سایت ،CRO
    تولید رسانه های اجتماعی و انتشار آنها برای شهروندان کرج
    افزایش Authority در شبکه های اجتماعی
    انتشار مطالب سایت در وبلاگ های مرتبط استان
    تولید ویدیو و انتشار آن
    ایجاد صفحه فیسبوک و گوگل
    استفاده از تحلیل گر و گوگل و هدف گذاری
    برندسازی اینترنتی و بهبودsite links
    ایجاد صفحه فرود مناسب
    بررسی وضعیت سایت و ارائه گزارش ماهیانه

بهینه سازی سایت کرج برای موتورهای جستجو

علم و روش بهینه سازی سایت، به روش های فنی مثل عنوان صفحه مناسب ، کلمات کلیدی، تگ ها عبارات کلیدی متا تگ ها و توضیحات مناسب و محتوای که موتور سرچ برای آنها اهمیت قائل است، می پردازد. همچنین همانطور که مراحل فوق مشاهده می کنید، سئو یک مرحله قبل از طراحی سایت است، در واقع قبل از اینکه شرکتی برای خود سایتی طراحی کند، باید عوامل سئو را در آن مدنظر قرار دهد تا در آینده به مشکلی برنخورد. اشتباهی رایج که بسیاری از دوستان بدان توجه ندارند. وینتو با تلفیق درست بهینه سازی با عبارات مناسب شهر کرج میتواند سایت شما را به بهترین شکل برای رقابل در این کلانشهر یاری کند. بهینه سازی سایت کرج تخصص وینتو میباشد

از اینرو وینتو تنها بهینه سازی و سئو سایتهای طراحی شده توسط خود را می پذیرد.

­

­

خدمات سئو حرفه ای سایت شما در کرج

وینتو چگونه در سئوی حرفه ای سایت کرج برای من مشارکت میکند؟

چه روش هایی برای سئو موثر سایت مختص شهر کرج وجود دارد؟ سئو حرفه ای کرج چگونه انجام میشود؟
قبل از هرچیز باید بگوییم که بهینه سازی سایت حرفه ای کرج یک کار طولانی و مداوم است که شامل مراحل زیر است:

1-ابتدا­آنالیز سایت کرج­برای کلمات مرتبط با­آن
2- انتخاب کلمات کلید مناسب کرج
3- تولید محتوای سالم و مفید برای جستجوی های کرجی
4- دریافت بازخورد از گوگل و بررسی نتیجه
5- تحلیل رقبا و بررسی مزایا و معایب محتوایی و سئو خارجی
6- بهبود کیفیت محتوا و انتشار محتوای مرتبط
7- بازگشت به مرحله 4 و تکرار مراحل تا رسیدن به نتیجه
8- پس از دریافت نتیجه بازگشت به مرحله 2 و انجام فعالیت برای عبارات کلیدی جدید

­

­

در کل می توان گفت سئو حرفه ای و علم سئو رهنمونی به سوی جلب مشتری و رونق گرفتن شغل شما و کسب درآمد بیشتر شماست.
به چه دلیل باید از متخصص سئو کمک بگیریم؟
صرفه جویی در بزرگترین سرمایه یعنی «زمان»
وینتو­: ارائه کننده خدمات سئو حرفه ای کرج، بهینه سازی سایت کرج،­افزایش بازدید سایت کرج، ارتقا رتبه سایت در گوگل و دیگر موتورهای جستجوی وب و طراحی سایت مطابق استانداردهای سئو سایت





امتیاز : 3


طبقه بندی: ،
,